jazyky Přeskočit na obsah Přeskočit na kategorie produktů Přeskočit na košík Přeskočit na navigaci

Obchodní podmínky

Nákupu u nás se nemusíte bát. Naším hlavním cílem je spokojený zákazník. Přejeme si, aby se k nám naši zákazníci rádi a s důvěrou vraceli. Je pro nás velmi důležité, abyste byl/a se svým nákupem 100% spokojen/a. Pokud nejste naprosto spokojen/a, z jakéhokoliv důvodu, zboží můžete vyměnit za jiné nebo vrátit! Pokud se rozhodnete zboží vrátit, pošlete nám jej zpět a my Vám prostě vrátíme Vaše peníze. Obratem!

Platba za zboží

Můžete zaplatit kreditní či platební kartou. Přijímáme platební a kreditní karty VISA, VISA Electron, MasterCard, MasterCard Electron a MasterCard Maestro (v případě, že ji Vaše vydavatelská banka zařadila do systému 3D-Secure).

Platba kartou je bezpečná. Platby jsou prováděny prostřednictvím společnosti Global Payments Europe. Při akceptaci platebních karet využíváme 3D-Secure standard - nejmodernější aplikaci kartových asociací MasterCard a VISA umožňující bezpečné platby kartou na internetu.

„3-D Secure" je standard pro zabezpečení transakce uskutečněné platební kartou prostřednictvím sítě I nternet. Standard 3-D Secure je implementován protokolem „MasterCard SecureCode" pro zabezpečení transakcí platebními kartami MasterCard a protokolem „Verified by Visa" pro zabezpečení transakcí platebními kartami VISA. Přenos dat je zabezpečen protokolem SSL. „SSL"(Secure Sockets Layer) je standardní protokol, který umožňuje zabezpečenou komunikaci pomocí šifrování s použitím technologie veřejného klíče. Pomocí SSL je možné navázat jedinečné zabezpečené propojení mezi serverem Obchodníka a držitelem Platební karty.

Údaje o Vaší platební kartě, zejména číslo platební karty, datum skončení platnosti karty (expirace), popřípadě Card Verification Code (třímístné číslo na zadní straně karty, v proužku s podpisem) se zobrazuje přímo a pouze kartovým společnostem. VAŠE ÚDAJE VIDÍ POUZE SPOLEČNOST VISA NEBO MASTERCARD! NIKDO JINÝ, my ani zaměstnanci banky, k nim nemá přístup.

Termín a podmínky dodání

Mějte prosím na paměti, že přestože nakupujute na doméně.cz, provozované v českém jazyce a že tedy s českými zákazníky jsme schopni komunikovat česky, jsme americká firma. Zboží je zasíláno z USA, nikoliv z České republiky. Přestože se snažíme o co nejrychlejší doručení, počítejte prosím s tím, že zboží Vám bude doručeno přibližně za 2 až 3 týdny. Může to být o trochu méně nebo o trochu více. Proto také v kolonce "Dostupnost" uvádíme zřetelně toto: USA - 2 až 4 týdny.

Pokud z jakéhokoliv důvodu nemůžeme objednané zboží dodat, ať již celou objednávku či její část, dodáme pouze zboží, které je dostupné a za nedodané zboží vrátíme peníze. V takovém případě potřebujeme znát  tyto údaje: Vaše celé jméno, číslo objednávky, číslo Vašeho účtu. Tyto pošlete v jednom emailu.

To, že nějaké zboží, které si objednáte, nemáme, je dáno několika okolnostmi:

  • přestože naši databázi aktualizujeme minimálně jednou za 24 hodin, 365 dnů v roce, je technicky a softwarově nemožné mít v každém daném okamžiku sladěn stav zboží nabízeného na eshopu se skladem naším a především se sklady všech našich dodavatelů.
  • ještě větší problém je časová mezera mezi okamžikem, kdy děláte objednávku a okamžikem, kdy my dostaneme peníze na náš účet. V momentě, kdy Vy odesíláte objednávku, my téměř všechno zboží máme k dispozici. Pokud ovšem objednáte v pátek, zaplatíte v sobotu, my dostaneme peníze z Vaší banky na náš účet možná v úterý. Pak je mezi objednávkou a platbou 5 dnů! Za takovou dobu se stav zboží často velmi mění.

Proto velmi doporučujeme platit kartou. V takovém případě je časová mezera mezi Vaší objednávkou/platbou minimální a šance, že dostanete zboží, které si objednáváte, je výrazně vyšší.

Přesto se i tak může stát, že zboží již není. Důvod je popsán výše. Je to naprosto normální a stává se to u všech Internetových obchodů, včetně velikánů jako je Amazon.

Cena zboží, doprava, clo a daně

Uvedené ceny zboží jsou konečné, v českých korunách. Poštovné a balné je 200,- Kč za zásilku, bez ohledu na velikost zásilky a počet kusů. Na zboží, které je do Evropské Unie zasíláno ze států mimo EU, tedy i z USA, může být uvaleno clo a DPH. Od 1. dubna 2011 došlo ke změně zákoba o DPD. Doposud byly od cla a DPH osvobozeny zásilky, jejíž celková vlastní hodnota nepřevyšovala částku 150 EUR (asi 200 USD).

Od dubna 2011 se však platí DPH již od hodnoty zásilky 22 EUR (asi 30 USD). Limit pro clo zůstal beze změny.

Clo a daně jsou výhradně odpovědností zákazníka a WestOutlet za ně nenese žádnou zodpovědnost.

Podrobné informace najdete na webu http://www.celnisprava.cz/cz/clo/Stranky/default.aspx nebo na konci této sekce.

Kupní smlouva

Objednáním zboží uzavíráte Kupní smlouvu podle práva. Kupní smlouva je uzavřena kliknutím na tlačítko „OBJEDNAT". Tímto okamžikem vznikají mezi kupujícím a prodávajícím vzájemná práva a povinnosti.

Uzavřením kupní smlouvy kupující souhlasí se zpracováním svých osobních a kontaktních údajů. WestOutlet si vyhrazuje právo využít získané osobní údaje pro další nabídku zboží a služeb kupujícímu. Máte právo vyslovit nesouhlas s evidencí osobních údajů. Nesouhlas můžete vyjádřit e-mailem. V takovém případě odstraníme Vaše údaje ze své databáze.

Záruka, reklamace, výměna nebo vrácení zboží

Doporučujeme Vám zboží při převzetí zkontrolovat. Zvláštní pozornost je třeba věnovat obalu. Můžete tak předejít případným sporům při uplatnění reklamace zboží poškozeného přepravou. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Výslovně vylučuje poškození nevhodným používáním, jiným než běžným užíváním, užíváním jiným než pro které je výrobek určen, nadměrným nošením nebo zničení ať již úmyslně či náhodně. Nevztahuje se také na zboží zničené neodbornou manipulací či opravou.

Pokud nejste spokojen/a, můžete zboží u nás zakoupené vyměnit za jiné nebo vrátit, a to do 14 dnů od doručení. Jediná podmínka je, aby zboží bylo nenošené a nepoškozené. Peníze vracíme obratem.

Výměna zboží: první výměna je zcela zdarma, tedy neúčtujeme poštovné. U druhé a další výměny poštovné účtujeme. Učtujeme skutečné náklady na poštovné (viz níže). Vyměňujete-li zboží za jiné v jiné ceně, rozdíl se vzajemně dorovnává. Tedy, pokud si vyberete zboží lacinější než zboží původní, rozdíl v ceně Vám vrátíme. Pokud si vyberete zboží dražší, rozdíl doplatíte.

Vrácení zboží: vracíme cenu zboží. Poštovné se nevrací.

Nepřevzetí zboží: pokud si zákazník zboží (zásilku) nepřevezme a poté žádá vrácení peněz, vracíme cenu zboží minus skutečnou cenu dopravy.

Veškeré zboží zakoupené u WestOutlet je pravé, autentické a nejvyšší kvality.

Ochrana osobních údajů

Vaše soukromí a bezpečí bereme velmi vážně. Veškeré osobní údaje jsou považovány za přísně důvěrné a je s nimi nakládáno v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů.

  • V žádném případě, za žádných okolností, je neposkytneme třetí straně
  • Pokud projevíte přání, Vaše osobní údaje budou vymazány z naší databáze
  • Nezbytné informace poskytneme třetí straně pouze pokud potřebujete informaci, produkt nebo jinou službu, jež může být nejlépe poskytnuta touto stranou nebo je nezbytná k vyřízení a doručení objednávky

Více o clu - pokračování

Zboží, které je do Společenství  (Evropská unie) dovezeno ze států, které nejsou členskými státy Společenství (tzv. třetí země), je pod celním dohledem a při propuštění do volného oběhu podléhá vyměření celního dluhu. Celním dluhem je clo, daň z přidané hodnoty a další poplatky vyměřované při dovozu zboží. Základem pro vyměření cla je celní hodnota. Jedná-li se o zásilky neobchodní povahy, tj. zboží určené výhradně k soukromému nebo osobnímu použití příjemce nebo jeho rodinných příslušníků, nezahrnuje se poštovné do celní hodnoty zboží. Toto ustanovení se týká výhradně zásilek podaných k poštovní přepravě, netýká se zásilek zasílaných prostřednictvím kurýrních služeb. Do základu pro vyměření daně z přidané hodnoty při dovozu zboží se kromě celní hodnoty a připadajícího cla a spotřební daně vždy zahrnují i náklady na přepravu, tedy i poštovné.

Osvobození od cla: Ve smyslu ustanovení nařízení Rady (ES) č. 1186/2009, o systému Společenství pro osvobození od cla, jsou od dovozního cla osvobozeny zásilky zboží nepatrné hodnoty, pokud jsou zasílány ze třetích zemí přímo příjemci, který se nachází na celním území Společenství. Za zboží nepatrné hodnoty se považuje zásilka, jejíž celková vlastní hodnota nepřevyšuje částku 150 EUR. Hodnotu zásilky nelze dělit, takže pokud celková vlastní hodnota zásilky tuto částku převyšuje, nelze osvobození od cla poskytnout. Osvobození od cla se neposkytuje u alkoholických výrobků, parfémů, toaletních vod, tabáku a tabákových výrobků.

U zboží zasílaného obchodní organizací za úhradu nelze poskytnout osvobození od cla podle ustanovení o zásilkách mezi soukromými osobami.

Veškeré celní formality související s dovozem zboží dopraveného na základě elektronické objednávky zajišťuje zpravidla pošta nebo organizace zabývající se zasilatelstvím a přepravou drobných zásilek.

 

 

Všechny stránky